Monday, April 8, 2013

10. päev - gastronoomilised unenäod

Öösel nägin unes ridade kaupa hamburgereid, friikaid, pitsasid ja mida kõike veel. Need on tegelikult sellised toidud, mida ma üldse ei söögi. Kui siis tõesti haruharva. Aga nüüd alateadvus nõuab juba päris tuliselt.

Eeva kiri lubab tänasest lisada menüüsse pähklid ja soovi korral ka kaunviljad. Mina lisangi mõlemad. Teen tööle kaasa salati, mis sisaldab lausa mitut kaunvilja:

valgeid ube tomatikastmes
natuke punaseid läätsesid (keedetud)
hiinakapsast
brokkoli idandeid
mungoa idandeid


Hommiksmuuti on niisugune:

suts punast kapsast
1 pirn
1 banaan
kanepiseemneid
maarjaohaka õli
maca pulbrit


Enesetunne on väga hea kuni õhtupoolikuni, mil hakkab vaikselt sees keerama. Veerand meie leibkonnast murti öösel ühe kuripaha griplase poolt maha. Tundub, et nüüd nad üritavad minu järgmisena pantvangi võtta. Igatahes iiveldustunne muudkui süveneb...

See ei möödu ka õhtul kodus ja valitseb samuti pärast mõnetunnist uinakut.

Tänase õhtusöögi teeb  11-aastane Karolyn, kes elab mu puhastuskuurile täie innuga kaasa ja pidevalt jälgib, et ma "keelatud aineid" ei sööks. See tüdruk õppis põlle ette siduma oluliselt enne kui kõndima. Igatahes täna õhtuks tegi ta mulle hautatud brokkolit, lillkapsast ja porgandit ning serveeris seda mõnusat pajarooga valgete ubadega. Kõik oli täpselt nii nagu peab. Teistele tegi ta veel mingit mõnusat kanapada ning tänu sellele leidis aset mu esimene puhastuse-patustamine: napsasin pannilt ühe imepisikese kanatüki. Kui te oleks selle toidu lõhna tundnud, siis te mõistaks mind :) Siin üks näide Karolyni kulinaariaarmastusest:

Ma loodan, et homsest läheb enesetunne paremaks, söögi- ega smuutiisu mul igatahes ei ole üldse... joon vaid vett.



No comments:

Post a Comment