Thursday, April 18, 2013

Retseptidel uus kodu!

Tänasest saab minu terviseretseptide postitusi jälgida ka Facebookis 

Facebooki kontot tehes palusin oma lahedatelt  sõpradelt abi nime leidmiseks. Valituks osutus Ragnari pakutud "Katrini terviseköök", aga äramärkimist väärivad veel nii mõnedki huvitavad pakkumised:

Ilmar
Terves ilus terve vaim
 Katrini toidublogi ehk kuidas inimest tervislikult ilusaks süüa
Kõik tervislikust toitumisest ehk ilu ei sünni patta panna
Tervis ja ilu - haljasmass ja silo
"Katrini panniromantika"
Kaasaegne toitlustusprogramm ehk kuidas süüa ilusaid asju tervislikult
Kamast nuuskpiirituseni
Kaalul on rohkem ilu
Taastuv energia tootmine eesti rahvustoitude abil
Suve eri "Toiduainete karboniseerimine lahtisel tulel"
Kastrulloskoopiline abimees
Lillade silmadega kala
Kulinaarne piinamine
Kodused miraazid tekitamine ja tänapäev
Kuidas ehmatada söögiisu
Toiduabi hankimine teistele pereliikmetele

Silvi: 
"Süües terveks ja ilusaks"

Kätlin: Toitu terviseks!

Triinu: Kuus eestimaist õuna kõlab lahedalt:) ka blogi nimeks:)

Jüri:
Süües kasvab isu 
Katrini seitse suutäit.
Lõuatäis
Kolm leivakoorukest
Pool õuna
Hea tujuga uude kaalukategooriasse
Minu maailm läbi kanepisuitsu
Kimbuke peterselli
Ja nii mu perekond mulle selja pööras
Allikavees keedetud lusikas
Smuutid, idud ja teised tervislikud möginad

Katrin: Õunte pealt vaatame

Linda: Õun hambusse! 

Mirjam: Väike tervislik suutäis

Ingrid: Maitsvalt tervislik. Sööme tervislikult, mõtleme positiivselt

Vat selliseid lahedaid nimesid pakkusid minu toredad sõbrad ja kui te siin arvate, et valiku tegemine oli jube lihtne, vat siis te küll eksite! 



1 comment:

  1. Organismi puhastamine on tõesti väga tähtis. Kasutan selleks Kinoki plaastrid. Olen väga rahul! Ostan siit: www.looduspood.ee

    ReplyDelete