Wednesday, April 3, 2013

4. päev - megatuju ja hüvasti, gluteen!

Kella keeramine on mu täitsa uina-muinaks teinud ja ärkan üsna pahuralt, kuid mõnus külm dušš teeb meeleolu paremaks. Ja kohe märkan ka, et tänahommikune enesetunne on väga suurepärane. Kuidagi kirjeldamatult kerge on olla ja tuju läheb iga hetkega järjest mõnusamaks.

Hommikusöögiks jälle traditsiooniline puder (loe eilset postitust - leib, - macapulber).
Täna turgatab mulle pähe, et miks peab smuutit just õhtul tarbima. Võiks ju hommikul ka?

Ja nii sünnib hommikusöögi juurde minu elu kolmas smuuti: 
1 õun
1 pirn
1 apelsin
1 väike porgand
lisan vastikumaitselise maca pulbri ka smuutisse ja voilaaa - selle maitse kaob täielikult! Jälle targem!
Ja tuju jälle (veel) parem. Trallallaaaa!

Eeva järjekordse kirja kallale asudes jätan hüvasti gluteeniga ja tõstan valmislõigatud leivaviilu tagasi kilekotti.
Tänane kiri hoiatab ka päris tõsiselt puhastuse jätkamisega kaasneva eest. Kuna minul on väga suurepärane enesetunne, siis ma ei pööra hoiatusele erilist tähelepanu.

Teen ka töö juurde kaasa salatit:
jääsalati lehti,
mungoa idandeid,
päevalille-, lina- ja seesamiseemneid
konservube (valged oad tomatikastmes)
(hästi) natuke tuunikala
maarjaohaka õli
basiilikut
petersellilehti

Tööle kõndides tunnen juba turuhoone juures Hessburgeri lõhna (umbes 200 meetrit eespool). Vat kus lops! No isutama just ei aja, aga natuke ärevaks teeb küll...
Kontorile lähemale jõudes tunnen... oi jummel, ma ju töötan Tavernaga ühes majas! Päris hull väljakutse on see tööleminek ju.

Töö juures möödub päev täitsa mõnusalt. Joon ikka palju teed (Kubija paastutee, fenkoli, kummel vaheldumisi) ja vett ka muidugi. Natuke tüütu on nii tihti tualetti kasutada, aga see on ju ka hea silmade puhkus.

Lõuna ajal käin uues ökopoes Biomarket (see asub Kesklinna keskuses, endises Kaubahallis). Eesmärgiks on soetada midagi magusat, mida ma oma puhastuskuuri jooksul justkui võiksin tarbida (Eeva e-poest on maasikamaiustus veel saabumata). Päris sobivat toodet ei leiagi, aga nüüd annan kiusatusele järele ja ostan (Eeva, kui loed, siis mine sellest lõigust üle!) ühe mõrušokolaadi - see sisaldab kakaomassi, toor-roosuhkrut, sarapuupähkleid ning kakaovõid. No see suhkur vist pole päris see, aga ma igatahes ostan selle jubekalli šokolaadi. No ja ta maitse on mõnus - varem ma jälestasin mõrušokolaadi.

Pärast patustamist on muidugi süümekad ka :)

Tööpäeva lõpus aga olen nagu duracelli-jänku: meeleolu on mõnus enesetunne suurepärane. See pole just kõige tavalisem...

Õhtusöögiks söön eilset läätse-lillkapsa hautist.

Ja siis - piiks-piiks ja pakk tuleb! Postiautomaati oli saabunud minu tellitud vidinad: toorkakao pulber, kookospalmisuhkur,  agaavi siirup ning maasikamaiused (2 tk).

Agaavi siirupi ja kakaopulbri panen kohe proovile ühes järjekordses smuutis:

1 õun
1 porgand
1 banaan
2 virsikut
1 apelsin
1 spl kakaopulbrit
1 spl agaavi siirupit.

No on ikka hea küll!

No comments:

Post a Comment