Thursday, April 11, 2013

13. päev - kalapäev

Igasugused haiguse tundemärgid on nüüdseks kadunud, aju töötab jälle täiskoormusel ja enesetunne on taas suurepärane.

Tänasest tuleb menüüsse tagasi kala. Otsustame Sillega lõunatada Vilde tervisekohviku supibufees ja just täna kuulub valikusse see maailma kõige-kõige parem lõhe-püreesupp. Eelmine nädal mõtlesin selle supi peale kohe päris mitu korda. Nad nagu oleksid teadnud, et just täna tuleb üks kalahull pärast pikka puhastusprotsessi.

Aga eileõhtusel leivasöömisel on päris kurb tagajärg. Ei tea, kas sai korraga palju, igatahes oli mul pool ööd selline tunne nagu keegi keeraks kõhus soolikaid sõlme. Rõve, valus ja raske oli olla. Täna mõtlesin üldse mitte leiba süüa, kuid Vildes siiski paar pisikest tükki siiski söön (neil ju seal ka oma leib). Oleks vist pidanud gluteeni tagasitoomist alustama poeleivaga, seda poleks nii palju tahtnud.
Hommikuks oli see küll üle läinud, aga kahtlane värk ikka. Proovin mõnipäev jälle leiba süüa.

Üldse on tänane päev olnud juba peaaegu nagu puhastus-eelne elu: õhtusöögiks on meie super-lapskokk teinud nii head kanapastat, et sellest ei ole võimalik keelduda. Aga ma endale võtan pastat vähem ja köögivilju rohkem. Smuutisid on ka mitmesuguseid olnud. Esimest korda proovin smuutikomponendina melonit - vat see ei meeldi mulle eriti - jätab vastikult läila ja tuima maitse. Õnneks saab sidruniga veidi ergutada.
See on äge, et abikaasa, kes muidu minu "imelike" asjadega tavaliselt kaasa ei tule, teeb minuga koos smuutisid ja tarbib ka :).

No ja homme ongi viimane päev - siis tulevad menüüsse tagasi loomsed toidud (kuigi mul juba täna olid lausa kaks looma: kana ja kala). Ning puhastuskuuri pidulikuks lõpetamiseks teen valge šokolaadi-maasika toorkooki ja soovitan teil kõigil ka reede õhtul puhul sedasama teha! Võiksime teha selle koogi fotoalbumi minu-meie-teie koogid? :)

Aga kõik, kes mulle kaasa elasid on homme õhtul oodatud minu juurde koogile! :)

No comments:

Post a Comment