Thursday, April 4, 2013

6. päev - kas ma teen midagi valesti?

Poole ööni blogimise tõttu on väike unevõlg - tahtsin reaalaega ju jõuda :)

Tänahommikune smuuti (mille võiks ärateenitult üheks parimaks maiustuseks nimetada) on järgmine:

1 oksake peterselli
hästi natuke (ma arvan, et umbes 50 g) punast kapsast
1 spl toorkakao pulbrit
1 spl maca pulbrit
1 õun
1 apelsin
kaunistuseks kurkumit
rosinaks natukene agaavi siirupit
ja pärast kokkupõristamist veidi maarjaohaka õli.



Putru täna ei saa teha, sest kinoahelbed on otsas. Teen hoopis salati - natuke maapähkleid, seemneid (päevill, lina, seesam), mungoa idandeid, aknalaualt paar oksakest tilli ja natuke peterselli.
Ja Eeva tänasest kirjast selgub, et kaunvilju võib veel täna ka kasutada. Niisiis lisan oma salatile ka ube.


Saumiksri vean täna jälle töö juurde kaasa. Aga lõunasöök on hetkel veel lahtine. Uurin, kas Vilde tervisekohviku supibufees on sellist püreesuppi, mis sobib meie puhastuskuuriga. Kui ei, siis jalutan koju ja söön oma eilset püreesuppi (vaata eilsest postitusest)

Meeleolu ja enesetunne on jätkuvalt suurepärased!

Ahjaa - ma ju tellisin Eeva e-poest proovimiseks maasikamaiust ja lubasin anda selle kohta endapoolse tagasiside. Tegelikult maasikad ei ole mulle eriti kunagi meeldinud ja seetõttu ei saa sellest maiusest ka minu lemmikut. Kuid kellele maasikad meeldivad, sellel tasub päris kindlasti ära proovida! Eile õhtul, kui seda sõin, siis laps küsis, et kas tõesti peab puhastuskuuri jooksul sööma linoleumi - aga no tema on lihausku ja nimetatu oli isegi väga viisakas temapoolne kommentaar. :)

Päeva edenedes on mul tunne, et ma teen midagi valesti. Kogu aeg on hea olla ja töö lendab nagu ludinal!

No comments:

Post a Comment