Friday, April 12, 2013

14. päev - ongi läbi!

Tänase, viimase puhastuspäeva, hommikusöök tuleb veidi pidulikum. Vat selline.

Puding

Natuke maitsestamata jogurtit
kanepiseemneid
1 tl maca pulbrit
2 tl kookospalmisuhkrut
kaunistuseks kinoaidandeid

Pärast koostisosade kokkusegamist lase pudingul ca 5 minutit seista. Niikaua jõuad valmis teha smuuti:

tükike peeti
1 õun
1 apelsin
maarjaohaka õli

Ja juurde veel üks mõnus tuunikalavõileib (leiva söömise esmareaktsioon on õnneks üle läinud)

Lõunaks viin täide eelmise reede unistuse ja tellin Tavernast pitsa. Täpselt nädal tagasi oleksin selle eest ei tea mida ära andnud, aga nüüd see pitsa ei meeldigi mulle. Söön paar tükikest ja pärast on jube raske olla. Viin ülejäänu koju, äkki seal keegi sööb. Ostan ka Mokast ühe oma suure lemmiku vaarika-kreembrülee koogi, kuid ka seda ma üldse ei tahagi. Imelik... Kui nii jääks, oleks ju tegelikult päris hea..?

Õhtul teen eilelubatud valge šokolaadi-maasika toorkooki. Kuna aga kõiki koostisosi ei õnnestu mul hankida, siis tuleb minu kook väikeste variatsioonidega. Mul olid kodus suurem osa komponente otsas ja nii võib jälle esmapilgul tunduda, et tuleb väga kallis see kook, aga tegelikult jagub enamus komponente ka järgmisteks kordadeks.

Põhi:

pool pakki kookoshelbeid
pool pakki mandlilaaste
5 kuivatatud datlit
1 kuhjaga spl toorkakao pulbrit
ca 50 g kakaonipse

Täidis:

1 karbike maasikaid (250g)
pool apelsini
pool pakki india pähkleid
natuke agaavi siirupit
7 šokolaadikommi (need, mida paar päeva tagasi tegin)
maca pulbrit

Pärast maasikate blenderdamist arvan, et neid sai vähe ja seega lisan ka natuke apelsini.
Eelmised šokolaadikommid ei osutunud väga populaarseteks ning seega sulatan nad nüüd koogi sisse. Need väiksed variatsioonid kindlasti ei riku mitte minu kooki. Macat lisan seepärast, et kaaskondsed keelduvad seda kasutamast. Nüüd nad ei teagi.

Vaatan läbi kõik Eeva kirjad, mis on 14 päeva jooksul minu postkasti potsatanud. Olen saanud tänu puhastuskuurile väga palju kasulikke uusi teadmisi, mida kavatsen ka edaspidi rakendada. Näiteks jätkan ma kindlasti igahommikust sidrunivee joomist. Samuti plaanin edaspidi vähemalt korra kuus teha ühe pisikese puhastuskuuri. Kindlasti jäävad smuutid minu igapäevamenüüs aukohale. Katsun ka rohken kasutada kurkumit, karrit, kaneeli ja teisi kasulikke maitseaineid ning soola osakaalu veelgi vähendada. Valget suhkrut ma enam kodus ei tarbi - kui seda saan mõne teise toidu seest, siis elan üle, kuigi katsun ka (valge) suhkruga toite vältida.

Puhastust alustades ei mõelnud ma üldse kaaluteemale, kuid praeguseks olen vabanenud kolmest kilost pekist. Kõik ülearune läks ja laulis.

Soovitan soojalt samasugust puhastuskuuri absoluutselt kõigile! Olen väga rõõmus, et sellise võimaluse sain - erilised tänusõnad Eevale ja muidugi kõigile, kes mulle kaasa elasid!



2 comments:

  1. Elasin tõesti kaasa ja lugesin huvitavaid retsepte! Kindlameelne ja tubli oled!

    ReplyDelete
  2. Suur aitähh Sulle! :)
    Proovi ise ka ära!

    ReplyDelete