Thursday, April 4, 2013

7. päev - smuutipidupäev!

Uskumatu, aga ongi juba 7. päev! Üks sõbranna arvas eile, et see oleks juba tema matusepäev. Ei ole see asi nii hull midagi. Täna hommikul olen küll veidi unisem kui tavaliselt (peasüüdlaseks pean endiselt seda va kellakeeramist).

Tänasest lähevad menüüst välja ka kõik kaunviljad. Jäävad köögiviljad (puu+juur ka), pähklid, idandid, herbid, kinoa ja teised seemned.

Hommikusmuuti sai täna selline lihtsamat sorti:

Natuke punast kapsast
1 pirn
1 ploom
1 tl maca pulbrit
kaunistuseks kaneeli
suts agaavi siirupit.

Kapsas läheb pärast kokkupõristamist mõnusalt vürtsikaks :)









Eile õhtul aga otsustasin proovida ise šokolaadi teha. Täna võin seda veel süüa, homsest pean selle ka menüüst eemaldama.


Kui neid komponente osta, siis võib esmapilgul tunduda, et läheb jube kalliks, aga tegelikult kulub seda vähe. Vaata retsepti, siis saad isegi aru, miks :)
Muide, mina ei mõõda ega kaalu kunagi komponente endamõeldud retseptidesse. Soovitan teilegi - suhtuge loominguliselt! :)


Natuke arahiisi pähkleid
Veidi kooritud päevalilleseemneid
Kookoshelbeid
1 spl maca pulbrit
2 spl toorkakao pulbrit
umbes 80 g kakaovõid (ca pool 150-grammisest pakist)
1-2 spl kookosrasva
väike surakas agaavi siirupit




Purusta saumiksriga arahiisi pähklid ja päevalilleseemned. Sega hulka maca pulber ning kakaopulber. Sulata kakaovõi veevannil või näiteks kuumavee kastruli kohale asetatud kausis (ettevaatust, et kakaovõi peale ei satuks tilgakestki vett!!!). Lisa sulatatud võile kookosrasv. Kogu see vedel värk vala purustatud pähklitele. sega ja maitsesta soovi korral agaavi siirupiga.
Kasuta kommivormi või nuputa ise mingi põnev lahendus ägedate kommide vormimiseks. Igatahes tuleks nüüd kõik see krempel panna umbes 20 minutiks sügavkülma. Ja võidki alustada šokolaadi nautimist.

Oma retsepti nuputasin välja seda artiklit lugedes.

Tänahommikune Eeva kiri räägib põhjalikumalt välispidisest puhastusest ehk siis naha hooldamisest puhastuse ajal (ja ka pärast seda). Põhimõtteks on: ära pane nahale midagi, mida sa ei tahaks suhu panna. No seda meetodit olen ma juba mõnda aega kasutanud. Aga huvitavat lugemist saan siiski ja saab ka minu postituse lugeja.

Nüüd veel peatuksin kogu selle ettevõtmise tagamaade peal. Seda põhjusel, et olen saanud tagasisidet, kus arvatakse, et olen oma keha ja vaimu lõplikult mingile uuele ususektile müünud.

Seda kindlasti mitte - kevadine suurpuhastus on minu enda täiesti vaba ja teadlik valik, mis on tehtud absoluutselt süüdivas ja teovõimelises konditsioonis. Puhastuskuuri juhendaja ei ole kurikolepaha ususekti liider, vaid lihtsalt üks noor naisterahvas, kes tunneb tõsisemat huvi tervislike eluviiside vastu (nagu minagi). Ametilt on ta toitumisnõustaja ja toitumisterapeut. Ja kõik need lingid, mis minu postitustes viitavad tema kodulehele, ei ole mitte äraostmise tulemus, vaid tänu selle eest, et olen saanud tohutult palju häid nõuandeid ja uusi teadmisi (mis väga otseselt on mõjutanud minu igapäevaelu, tervist ja meeleolu) just temalt. Nimetatutd tooteid võite aga leida kõigist ökopoodidest. Kui ei usu, siis minge ja vaadake üle.

Aga 7 päeva organismi puhastust hakkab juba ennast tunda andma ja pean nentima, et peamisteks väljunditeks siiamaani on neli järgmist:
  • Ma võin rahulikult linna peal liikuda ja toidulõhnad ei kõiguta mind absoluutselt
  • Saan käia poes ilma igasuguse soovita osta šokolaadi, kommi vms (pigem vaatan neid mingi vastikustundega)
  • Enesetunne on mõnus, isegi kui olen veidi väsinud (juba teist päeva), tunnen ennast kuidagi eriti kergelt ja vabalt.
  • Pärast sööki ei teki unekat. Vastupidi, muutun hoopis värskemaks. 
Õhtul tuleb meil tüdrukutega ülilahe smuutipidu! Jei!

No comments:

Post a Comment