Wednesday, April 3, 2013

3. päev - esimene "paastutööpäev"

Puhastuskuuri esimene tööpäev. Traditsiooniliselt möödub see ca ühe 100-grammise šokolaadi ning veel vähemalt ühe (aga vahest ka kahe) kommipaki seltsis. No vaatame, mis saab ja kuidas ma vastu pean.

Hommikusöök:

kinoa- ta tartahelbepuder (veega keedetud ning ilma igasuguste maitseaineteta). Lisaks kuhi mungoa idandeid, päevalilleseemneid, maapähkleid, linaseemneid ja üks banaan. Üks viil leiba (leiva teen täitsa ise) ja peale natuke tuunikala.
Pudru hulka segan ka 1 kuhjaga teelusikatäie maca-pulbrit.

Enne puhastuskuuri lugesin hommikusöögi kõrvale raamatuid. Praegu on pooleli Kurt Vonneguti "Komejant, ehk hüvasti, üksildus", aga sellel raamatul on järjehoidjaks šokolaadipaber. Minu jaoks on see praegu nagu härjale punane rätt. Niiet siis hommikulugemiseks saab ikka ja jälle Eeva uus kiri.

Tänasest peaks alustama liha- ja piimasaadustest loobumisega. No ei tundugi väga keeruline, kuigi mu leivaviilu peal ilutseb tuuniakala. Ahh, ega see kala polegi kellegi päris liha ju!

Tööle võtan kaasa eile õhtul valmistehtud salati. Käin läbi poest ning ostan banaane ja pähkleid - oi need šokolaadid seal riiulites... Aga ei, ma ei osta! Jess! Tubli olen!

Tööpäev venib päris korralikult ning kõht läheb ka kuidagi ruttu tühjaks. Kaasavõetud salatit aga jagub peaaegu terveks päevaks ja seda siis segamini pählitega ma söön. Pähkleid vist küll rohkem. Leiba võtsin ka kaasa ja seda söön ka. Vahepeal joon muidugi ohtralt eile ostetud paastuteed ning samuti palju-palju vett.

Enesetunne on üldiselt hea, aga siiski  valitseb pidevalt mingi tühja kõhu tunne ja muidugi mõtted magusast. Ütleksin, et veidikene on häiritud ka ajutöö - teeksin parema meelega sellist tööd, kus ei pea väga näpuga järge ajama ning tekste kirjutama.

Õhtusöögiks teen läätse-lillkapsa hautist. Tuunin lingitud retsepti veel ubade ning spinatiga. Sibulat aga ei panegi, kuna unustasin osta ja enam ei viitsi poodi minna. Tõsiselt maitsev igatahes!

Magustoiduks smuuti, mille nimeks sai: Minu elu teine smuuti
Koostis:
1 mango
1 apelsin
1 kiivi
2 ploomi
1 pirn
1 punapeet
2 spinatiratast

Hmmm... magusaisu läks jälle ära.

Ka Morfeus säästis mind seekord šokolaadiriiulitest :)

No comments:

Post a Comment